26 iunie 2015

Mașini de epocă, mașini de lux: Colecția Ion Țiriac


M-am gândit că e o formă de artă, atunci când m-am hotărât să profit de ocazie și să mă „lipesc” de un grup care vizita salonul milionarului (miliardarului?) român situat în Otopeni, vis-a-vis oarecum de aeroport. Nu-mi pare deloc rău, a fost, realmente WOOOOOW!

Trebuie să mărturisesc că, de fapt, nu mă pricep deloc la mașini. Dar știu să recunosc un obiect de valoare, perfect întreținut (am aflat și că toate exponatele sunt funcționale) chiar dacă nu am baza minimă de cunoștințe tehnice.

M-am îndrăgostit de mașinile de epocă acum niște ani, când am văzut câteva expuse cu ocazia unei aniversări a Bucureștiului organizată de Primăria Sectorului II. Mașinile din perioada interbelică erau fabuloase, imense, confortabile, puternice, aș putea continua cu epitetele la nesfârșit. Acelea erau într-adevăr mașini. Cele de astăzi sunt produse de serie.  Am făcut câteva poze, așa că am să las imaginile să vorbească de la sine. Rolls Royce, Chrysler, Bentley, Ferrari, Mercedes și multe altele, cu poveștile lor interesante m-au făcut să visez la timpuri  cunoscute doar din filme sau din romane.

Pentru date mai precise:
http://www.tiriaccollection.ro/