3 noiembrie 2014

Şi eu trec de-a lung de mall-uri... (oh, bătrâne Eminescu...!)


Dacă e luni... sunt impresii de weekend. Ce-am făcut în weekend? M-am plimbat prin mall, categoric.
Nu că aş face asta în mod constant, dar nici să fiu ipocrită şi să zic că eu nu, niciodată... Mai ales că ieri chiar am făcut chestii. Adică, de exemplu, m-am tuns; eveniment ce mi-a dat ceva palpitaţii, fiindcă am renunţat la mai mult de jumătate din pletele ce-mi curgeau într-un mod dezorganizat şi deloc profi pe umeri.
După care m-am luptat cu următoarea dilemă: pe de-o parte, eul meu vulgar şi practic avea de rezolvat o problemă la fel de practică şi de vulgară: cumpărarea unui fier de călcat, căci cel vechi tocmai făcuse ravagii prin rufele familiei; pe de altă parte, eul meu ceva mai snob (după ce am citit ceva chinezării filozofice am ajuns la constatarea că, din moment ce sinele nu există, eu sunt doar un conglomerat de euri care se calcă reciproc pe bătături) voia să cumpere nişte cărţi. Dilema: să mă duc la librărie cu fierul în sacoşă, sau să mă duc după fier cu cărţile după mine? Nu ştiu dacă înţelegeţi contradicţia în termeni... Până la urmă am mers întâi la Cărtureşti. E frumos acolo, dar mi-au căzut de câteva ori cărţile pe jos din raft. Prea sunt puse ca-n vitrina cu porţelanuri. Mie-mi place să umblu în voie prin cărţi, prefer librăriile mai prietenoase, mai de-a valma, chestie de gusturi. Am cumpărat câte ceva, o să scriu după ce voi citi cărţile.
Despre ce-am mai făcut pe-acolo şi ce-am mai luat, nu mai zic nimic, că mi-e ruşine.
Vă doresc o săptămână frumoasă!