1 noiembrie 2014

Pentru început... un salut!


Dragi eventuali cititori, rătăciţi pe undele capricioase ale net-ului şi naufragiaţi din întâmplare pe această pagină, sper să găsiţi pe-aici ceva hrană - pentru suflet, desigur - şi să supravieţuiţi plictiselii măcar câteva minute, până vă veţi îmbarca pe alte corăbii, ca să navigaţi spre insule şi continente mai generoase...


Ei, gata cu metaforele (mai ales că nu sunt chiar atât de originale, hmmm...)! Ideea este, ca s-o spun pe şleau, că, descoperind prin casă o cutie plină cu litere, m-am gândit mult ce să fac cu ea: să o duc în pod, printre vechituri?...  s-o arunc direct la gunoi?... s-o spăl frumos şi s-o vând în târg ca obiect vintage?... să arunc literele şi să-mi ţin în ea facturile şi chitanţele? Grea decizie... Până la urmă, tot gândindu-mă aşa, am deschis-o şi am început să mă joc de-a cuvintele şi de-atunci nu m-am mai putut opri. Şi iată ce-a ieşit...

Ce veţi găsi aici? De-ale literelor şi nu numai, desigur. Până la viitoarea postare, vă salutăm eu şi Coco, muza mea inspiratoare, căruia îi cer scuze că-l folosesc ca gravatar, dar asta doar pentru că-l găsesc foarte drăguţ!

Lectură plăcută!